Contact / Klantenservice / Klachtafhandeling

Contact / Klantenservice / Klachtafhandeling

U kunt contact opnemen met Hoesjesweb.nl door te mailen of te bellen.

T: 075-6417229
M: info@hoesjesweb.nl

Wij staan open voor al uw vragen, offerteaanvragen, suggesties en eventuele klachten of onduidelijkheden. Wanneer u een mail stuurt zullen wij deze binnen 24 uur beantwoorden op werkdagen. 


Bereikbaarheid

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week per mail bereikbaar.
Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 09:00 – 17:30 op werkdagen.

Contact en Bedrijfsinformatie

Hoesjesweb.nl  onderdeel van Brisban Handelsonderneming

T : 075-6417229
E : klantenservice@hoesjesweb.nl
W: www.hoesjesweb.nl 

Bedrijfsgegevens

KvK: 59005491
BTW: 131070058B03

Bankrekening

Bank : ING Bank
Rekening nummer: 
T.N.V : Brisban 
Betalen vanuit het buitenland
IBAN: NL53 INGB 0006192322


Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@hoesjesweb.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Onze gegevens

Hoesjesweb.nl
Malerstraat 8
1531NW Wormer
klantenservice@hoesjesweb.nl
075-6417229

Bereikbaar van 09:00 tot 17:00

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkelkeur waar Hoesjesweb.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). 


Veelgestelde Vragen:

Levering


Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

HoesjesWeb.nl verzendt uw bestelling, afhankelijk van uw order, via PostNL Brievenbuspost of via Post NL Pakketservice. Het overgrote deel van de bestellingen zal gewoon via de brievenbuspost bezorgd worden. Bij verzending m.b.v. PostNL Pakketservice zal uw bestelling twee maal worden aangeboden op het door u doorgegeven verzendadres en daarna bij het dichtsbijzijnde PostNL servicepunt achter worden gelaten. Het pakket dient binnen 3 weken opgehaald te zijn. Na drie weken wordt deze weer retour gestuurd naar de afzender. Kijk voor meer informatie op www.postnl.nl 


Hoe ziet mijn pakje er uit?

Wij maken gebruik van enveloppes webshopbags en verzenddoosjes.


Wat zijn de verzendkosten?

Bij  HoesjesWeb.nl rekenen wij geen verzendkosten voor de aflevering van bestellingen. Bij ons is verzending binnen Nederland GRATIS tenzij anders aangegeven door de klant.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Tijdens het bestelproces ziet u of het artikel op voorraad is. Artikelen die op voorraad zijn worden doorgaans binnen 24 uur dat u besteld heeft bij PostNL aangeleverd ter verzending, mits u deze voor 16:00 uur bestelt. 
Artikelen die niet op voorraad zijn worden zo snel mogelijk besteld bij onze leveranciers. Doorgaans zit hier enkele dagen levertijd op. Klanten zullen hier in dergelijke gevallen altijd over worden ingelicht.

 
Wanneer ontvang ik mijn bestelling wanneer de bestelling meerdere artikelen bevat?

Wij streven ernaar bestellingen in één keer compleet te verzenden. Wanneer uw bestelling een artikel bevat dat op voorraad is en een artikel dat niet op voorraad is, wachten wij toch met de verzending.
Indien u het voorradige artikel eerder wenst te ontvangen, kunt u hiervoor contact met ons opnemen.


Betaling

 
Op welke manieren kunt u bij HoesjesWeb.nl  betalen?

Wij hanteren een zo uitgebreid mogelijk betaalpakket om bestellen voor iedereen mogelijk te maken. U kunt bij ons betalen via:

-    iDeal
-    PayPal
-    Afterpay
-    Bancontact / Mistercash,
-    overschrijven 

Wij maken gebruik van Mollie payments als beveiligde betaalproviders om onze betalingen af te handelen.


Bestellingen

 
Het bestelde product voldoet niet aan uw verwachtingen of er is iets mis.

Indien u in het bezit bent van de originele factuur, kunt u artikelen, die u via onze webshop heeft gekocht, binnen 7 dagen na ontvangst ruilen met producten van dezelfde waarde. Indien gewenst ontvangt u uw geld terug.
U kunt het artikel vervolgens retour sturen, mits deze volledig en onbeschadigd is en in complete originele onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd. Indien er sprake is van waardevermindering, kunnen wij niet overgaan tot restitutie van het betaalde bedrag en zullen wij de retourzending weigeren.


Waar kan ik het product retour sturen, en wie betaalt de kosten van een retourzending? 

Voordat u uw product terug stuurt, dient u dit eerst aan ons te melden. U kunt dit doen via klantenservice@hoesjesweb.nl .  Wij zullen daarna contact met u opnemen en de verdere retourprocedure aan u duidelijk maken. Het retourneren van een bestelling is voor rekening van de koper.


Het bestelde product is geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na ontvangst en inspectie van het product door de specialisten van Hoesjesweb.nl zullen wij het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 kalenderdagen terugstorten op uw bankrekening.

 
Is er sprake van een wettelijke afkoelingsperiode?

Wij maken gebruik van de wettelijke afkoelingsperiode. U heeft volgens de wet kopen op afstand wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren zonder opgave van reden. Hierbij storten wij het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten terug. De kosten voor zending terug naar ons zijn wel voor uw rekening.

 
Hoe ontvang ik mijn factuur?

U ontvangt automatisch een factuur per email op het moment dat uw bestelling door HoesjesWeb.nl  is verzonden. 

 
Overige vragen


Hoe weet ik of het juiste hoesje heb dat ook daadwerkelijk past?

Indien u hoesjes uit de juiste categorie selecteert, kunt u ervan uitgaan dat deze op het betreffende model passen. Elk nieuw model wordt voorafgaand getest op de bijbehorende toestellen. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »