Verzenden & retourneren

Bezorging

Bestellingen bij Hoesjesweb.nl worden direct verwerkt en verpakt. Bestel je op een werkdag dan streven wij ernaar je bestelling de volgende dag doch uiterlijk 48 uur na betaling te bezorgen mits er geen vertragingen zijn op het distributiecentrum van onze vervoerders.


Verzendkosten

Wij berekenen geen verzendkosten in Nederland voor de door u bestelde producten tenzij u ervoor kiest per pakketpost per direct te verzenden. Bestellingen naar het Buitenland gaan met pakketpost en daarvoor wordt een bijdrage per verzending gevraagd.


Levertijd

Op werkdagen geplaatste bestellingen worden dezelfde dag nog verstuurd. Kiest u voor de betaalmethode 'vooruitbetalen per bank' dan kan het een paar dagen duren voordat de betaling bij ons bekend is. De verzending zal dus enkele dagen vertraging opleveren.

Levering Tijdens Feestdagen

Tijdens de feestdagen geldt er een aangepaste regeling met betrekking tot de levering van producten. Omdat het druk is bij de post kunnen verzendingen enkele dagen vertraging oplopen. Daarom raden wij u aan om vroeg van te voren te bestellen. Op de feestdagen zelf worden geen pakketten verwerkt.

Track & Trace en verzendbevestiging

Wanneer uw product is verzonden ontvangt u automatisch een bericht van HoesjesWeb.nl  op het door u opgegeven e-mailadres met daarin een verzendbevestiging en een Track & Trace code*. Met deze Track & Trace code kunt u gemakkelijk en snel de status van uw bestelling checken op de site van de pakketbezorger.

*Als je bestelling via de pakketpost wordt verzonden dan ontvang je van ons een track & trace code. Wordt je bestelling via brievenbuspost verstuurd dan is dit niet mogelijk.


Retourneren:

 

Hoesjesweb: hanteert een zichttermijn van 30 dagen. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 30 dagen om te besluiten of u het product wilt behouden. Wanneer u besluit het product te retourneren, dient u dit binnen een termijn van 30 dagen kenbaar te maken (retourformulier). Vervolgens heeft u 14 dagen na aanmelding van uw retourzending om de bestelling te retourneren (zie onderstaande stappen). U ontvangt binnen 14 dagen na uw retourzending het door u betaalde bedrag retour. Uw retouretiket wordt gemaild na ontvangst van uw retourformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

 

Blokker

Blokker: hanteert een zichttermijn van 30 dagen. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 30 dagen om te besluiten of u het product wilt behouden. Wanneer u besluit het product te retourneren, dient u dit binnen een termijn van 14 dagen kenbaar te maken (retourformulier). Vervolgens heeft u 14 dagen na aanmelding van uw retourzending om de bestelling te retourneren (zie onderstaande stappen). U ontvangt binnen 14 dagen na uw retourzending het door u betaalde bedrag retour. Uw retouretiket wordt gemaild na ontvangst van uw retourformulier.

  • Producten van ons kunnen niet worden teruggestuurd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
  • Producten kunnen alleen ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de originele verpakking worden teruggestuurd. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten).
  • Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
  • Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
  • Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
  • Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging via email en zal het orderbedrag (indien van toepassing) binnen 10 werkdagen worden terugbetaald door Blokker.

 

 

Bol: hanteert een zichttermijn van 30 dagen. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 30 dagen om te besluiten of u het product wilt behouden. Wanneer u besluit het product te retourneren, dient u dit binnen een termijn van 14 dagen kenbaar te maken (Retourinstructie Bol.com). Vervolgens heeft u 14 dagen na aanmelding van uw retourzending om de bestelling te retourneren (zie onderstaande stappen). U ontvangt binnen 14 dagen na uw retourzending het door u betaalde bedrag retour. Uw retouretiket kan u uit  uw Bol.com account halen.

  • Producten van ons kunnen niet worden teruggestuurd naar Bol (ook niet in één van de AH-winkels).
  • Producten kunnen alleen ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de originele verpakking worden teruggestuurd. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten).
  • Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
  • Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
  • Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
  • Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging via email en zal het orderbedrag (indien van toepassing) binnen 14 werkdagen worden terugbetaald door Bol.


Uitzonderingen op de bedenktermijn !

De volgende producten komen niet in aanmerking voor de bedenktermijn ; Verbruiksartikelen zoals screenprotectors (indien verpakking is geopend) , Artikelen die om Hygiënische redenen niet opnieuw gebruikt kunnen worden zoals headsets en oordopjes (indien verpakking is geopend). Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen. dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »